Szkolenie Elektroniczne usługi publiczne – jak korzystać z ePUAP2?
Dodano: 15.12.2016
18 stycznia 2017 roku w Warszawie odbędzie się szkolenie pn. Elektroniczne usługi publiczne – jak korzystać z ePUAP2? Wydarzenie skierowane jest do kierowników podmiotów realizujących zadania publiczne oraz innych osób uprawnionych do podpisywania dokumentów wychodzących na zewnątrz tych podmiotów. Prowadzone będzie ze szczególnym uwzględnieniem aparatu pojęciowego i słownictwa właściwego dla administratywistów – a nie informatyków. W czasie szkolenia istniała będzie możliwość założenia i potwierdzenia (zaufania) profilu na ePUAP2.
Szkolenie jest realizacją oczekiwań uczestników konferencji i seminariów organizowanych przez CPI, wyrażonych w ankietach a dotyczących elektronicznego zarządzania dokumentami, podpisu elektronicznego i ePUAPu2
W programie:
-
Zakładanie profilu na ePUAP2.
-
Jak stać się podmiotem potwierdzającym profil zaufany (Punktem potwierdzającym)?
-
Zaufanie profilu (potwierdzanie profilu osoby fizycznej przez Punkt Potwierdzający).
-
Kontekst pracy na ePUAP2 – przydzielanie ról, w jakich konkretna osoba może pracować.
-
Praktyczne przykłady korzystania z ePUAP2 (osoba fizyczna).
-
Praktyczne wykorzystanie ePUAP2 w pracy urzędu administracji publicznej (pracownik administracji).
-
Poruszanie się po ePUAP2.
-
Wzory obowiązujących w e-administracji dokumentów elektronicznych.
-
Centralne repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych.
-
Tworzenie pisma przewodniego z wieloma załącznikami o różnych wielkościach.
-
Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia, Urzędowe Poświadczenie Doręczenia – i różnice między nimi.
-
Usługi administracji publicznej wykorzystujące mechanizmy uwierzytelniania ePUAP2.
-
ePUAP2 w kancelarii.
-
Przykłady przypadków szczególnych.