W jakim kierunku zmierza komunikacja jednostek samorządu terytorialnego? Po które narzędzia marketingowe sięga się coraz częściej?
Na te i na wiele innych pytań znajdziemy odpowiedź w wynikach projektu badawczego, który został zrealizowany na przełomie października i listopada 2012 roku przez Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o. oraz Korporacje Badawczą Pretendent.
Nowe technologie coraz odważniej wkraczają w proces wymiany informacji pomiędzy samorządem, a otoczeniem – oto wnioski z badania mającego na celu zweryfikowanie sposobu planowania oraz wykonywania działań promocyjnych realizowanych przez urzędy miejskie i gminne. Przeprowadzone na próbie blisko 170 podmiotów badanie, wykonane zostało metodą ilościową przy użyciu techniki CAWI (ang. Computer Assisted Web Interviewing). Wyniki zostały zaprezentowane podczas II Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbył się w Rzeszowie.